loading...
کلاس 302 دبیرستان دکتر حسابی
عرفان صیف بازدید : 40 شنبه 13 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

huawei ascend p7

همانطور که اطلاع داريد ، هوآوی قصد دارد آخرین پرچم‌دار خود یعنی Ascend P7 را 17‌ام اردیبهشت ماه طی مراسم اختصاصی در پاریس معرفی کند.اما به لطف لودهندگان حرفه ي امروز يک هفته قبل از معرفي رسمي اين گوشي ، تصاوير واضحي از آن به بيرون درز کرده که در ادامه مشاهده خواهيد کرد.


از همین تصاویر مشخص است که P7 درست به مانند دیگر محصولات هواوی از طراحی زیبایی برخوردار است، با اینکه شاید زیاد هم تفاوتی با مدل پیشینش P6 نکرده باشد.

huawei ascend p7 huawei ascend p7

از نظر مشخصات، پی 7 دارای یک صفحه نمایش 5 اینچی فول اچ دی، یک پردازنده خانگی 4 هسته‌ای Kirin 910T و رم 2 گیگابایتی خواهد بود. دو دوربین یکی در پشت و 13 مگاپیکسلی و دیگری در جلو و 8 مگاپیکسلی برای این هوشمند در نظر گرفته شده‌اند. در نسخه LTE این هوشمند دو دریچه برای سیمکارت مشاهده می‌شود و یک دریچه دیگر هم برای کارت حافظه تعبیه شده است.

در آخر هم پی 7 قرار است با اندروید کیت‌کت و البته با رابط کاربری مختص این کمپانی یعنی EmotionUI بی‌آید.

huawei ascend p7 huawei ascend p7 huawei ascend p7 huawei ascend p7 huawei ascend p7

با تمام این ویژگی‌ها که گفته شد و خوب هم به نظر می‌آمد، شاید خیلی‌ها باور داشته باشند که پی 7 نتواند رقیب چندان قدرتمندی برای پرچمداران دیگر کمپانی باشد. مثلا همین پردازنده Kirin تعبیه شده، قدرتی برابر با اسنپدراگون 600 دارد که دیگر در پرچمداران استفاده نمی‌شود. باید منتظر بود و دید که قدرت این هوشمند هم مثل ظاهر زیبایش دل می‌برد یا نه؟



حسین دهقانی بازدید : 14 شنبه 13 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

human-eye

چشمان انسان دروازه‌ای به روح و اعماق وجود اوست. نمی‌دانم آیا شما هم این عبارت را شنیده‌اید یا نه؟ ولی تا به حال به عمق چشمان خود با دقت نگریسته‌اید؟ وجود انسان مملو از شگفتی‌هایی است که چه بسا خود او نیز آنها را به دست فراموشی سپرده است. اما در این میان هنرمندانی هم هستند که به این زوایای نهفته توجه کرده و سعی در به تصویر کشیدن آنها دارند. در این مطلب شما را با یکی از این هنرمندان نامی آشنا می‌کنیم، با گجت نیوز همراه شوید.

 

سورن مانولیان (Suren Manvelyan) متولد 1976، عکاسی را زمانی که تنها 16 سال داشت آغاز کرد. او پله‌های ترقی را به سرعت طی نمود به طوری که در سال 2006 به عنوان یکی از عکاسان برجسته و نام آور به شهرتی جهانی دست یافت. هنر عکاسی او تقریبا به تمامی موضوعات جالب و بکر معطوف بوده و به نوعی می‌توان گفت او در هر زمینه عکاسی دستی از دور بر آتش دارد، از عکاسی ماکرو و بزرگنمایی گرفته تا پرتره، چشم اندازهای زیبا، پروژه‌های عکاسی خلاقانه و موارد دیگر همه و همه برخی از آثار او را شامل می‌گردند. عکس‌های این هنرمند نامی در بسیاری از مجلات و روزنامه‌های معتبر در ارمنستان و همینطور در سرتاسر جهان به چاپ رسیده است.

در این مطلب تعدادی از عکس‌های برجسته مانولیان را برای شما انتخاب نمودیم که به پروژه‌ای به نام "چشمان زیبای شما" تعلق دارند. هم اکنون این آثار یکی از پربازدیدترین گالری‌های Behance (پلتفرمی برای ارائه عکس، مد، کارهای طراحی، مصورسازی و گرافیک که توسط شرکتی نیویورکی تاسیس شده و از کارهای هنری برجسته و هنرمندان خلاق حمایت می‌کند) در تمام دوران بوده که بالغ بر 2.999.655 بازدید کننده داشته است و دومین برنامه تقدیر شده از سوی مخاطبین این پلتفرم با بیش از 70.140 لایک بوده است.

این هنرمند نامی مدت 10 سال است که به موازات عکاسی به تدریس فیزیک، ریاضیات، زمین شناسی و ستاره شناسی در مدرسه والدورف ایروان پرداخته ، همچنین از 1997 تا 2011 به عنوان محقق در انجمن فیزیک آکادمی علوم ملی ارمنستان مشغول به کار بوده است.

در سال 2001، سورن مدرک دکترای تخصصی خود را در زمینه فیزیک از دانشگاه ایالتی ایروان دریافت نمود، جایی که تحقیقاتش روی بینظمی‌های کوانتومی را به انجام رساند. سال بعد موفق شد جایزه ریاست جمهوری ارمنستان را به دلیل تحقیقات خود روی فناوری‌های کوانتومی به دست آورد.

در ادامه شما را با مجموعه‌ای از بهترین‌ آثار این پروژه آشنا می‌کنیم که از میان 37 تصویر برگزیده این آلبوم انتخاب شده‌اند و به عکاسی ماکرو یا بزرگنمایی از چشمان انسان اختصاص دارند. اگر تمایل دارید دیگر عکس‌های این گالری را نیز مشاهده کنید می‌توانید به Behance مراجعه کنید.

 

برای مشاهده این عکس کلیک کنید

 

این بار وقتی جلوی آیینه ایستادید با دقت بیشتری به چشمان خود بنگرید. امیدواریم از دیدن این تصاویر جالب و در عین حال عجیب لذت برده باشید.



حسین دهقانی بازدید : 10 شنبه 13 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

یک زیست شناس هلندی که به تحقیق در خصوص خاک مریخ مشغول میباشد، معتقد است تا سال ۲۰۲۴ امکان کاشت گیاهان و سبزیجات در این سیاره فراهم می شود.


ویگر وملینک، از محققان مؤسسه تحقیقاتی «آلترا» واقع در دانشگاه «واخنینگن» در هلند، در مصاحبه با خبرنگاران اعلام کرد: تا ۱۰ سال دیگر امکان کاشت و پرورش گیاه در این سیاره سرخ پدیدار می شود. ما در محیطی گلخانه‌ای مشابه خاک و فضای سیاره سرخ موفق به پرورش گیاهانی شده‌ایم.

آزمایش‌های این محقق همه کارشناسان فضایی را شگفت‌زده کرده است که با این کشت بعضی از گیاهان همانند «چاودار و شاهی» در ظرف ۲۴ ساعت بارور شده‌اند و هویج، گوجه فرنگی از جمله گیاهانی هستند که قابلیت رشد و تکثیر در خاک مریخ را دارا بوده‌اند و در مجموع ۸۴۰ گلدان با ۴۲۰۰ دانه تحت کشت و بررسی قرار گرفته‌اند.این محقق می‌گوید: خاک اسرار‌آمیز سیاره سرخ از سنگ‌های آتشفشانی تشکیل شده است، اگر پرورش گیاه در آن تحقق یابد می‌توان به رویش گیاهان در مناطق نامساعد زمین نیز امیدوار بود.

پروفسور لئو مارکلیز مشاور پروژه مریخ از دانشگاه واخنینگن و یکی از همکاران وملینک نیز افزود، آنها به دنبال سیستم کشتی هستند که رشد سبزیجات و گیاهان را در مریخ امکان پذیر کند و نیاز تولید مواد غذایی در سیاره سرخ را فراهم آورد. به گفته این دانشمند ،چالش بزرگ آنها نصب تجهیزات و پشتیبانی سیستم های گلخانه ای بر روی سیاره سرخ میباشد. دشواری های پیش روی دیگر برای کشت گیاه در مریخ،  گرانش کم و نبود آب میباشد که باعث کند شدن رشد گیاهان می شود. علاوه بر این، درجه حرارت کم  و نور نامناسب در مریخ از دیگر چالش های پیش رو برای دانشمندان می باشد. احتمالا برای حل مشکل نور رسانی به گیاهان از لامپ های LED مجهز استفاده می شود که در این صورت مشکل بعدی تامین انرژی برقی در این سیاره می باشد، که برای آن نیز راه حلی پیدا خواهد شد.

بنابراین از بخش های مهم این طرح، توسعه فناوری های پیشرفته، اتوماتیزه کردن و بهینه سازی سیستم های پرورش گیاه و ساخت فرستنده هایی است که با کمک آنها می توان نیازهای گیاه را به طور مداوم زیر نظر گرفت.

سعید سیار بازدید : 10 شنبه 13 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

htc one m8 for retailers in iran

تهران، چهارشنبه دهم اردیبهشت: فروشندگان موبایل اچ‌تی‌سی در پردیس سینمایی ملت مهمان این برند برتر سازنده گوشی‌‌های هوشمند بودند. در مراسم رونمایی اختصاصی گوشی جدید اچ‌تی‌سی وان (M8)، بیش از ۲۰۰ نفر از فروشندگان اچ‌تی‌سی از تهران و شهرستان‌ها حضور داشتند و فیلیپ بلر رئیس اروپا، خاورمیانه و آفریقای اچ‌تی‌سی و نیکیتاس گلیکاس، مدیر منطقه خاورمیانه و آفریقای این شرکت برای حضار سخن گفتند.


htc one m8 for retailers in iran

در کنار صدها نفر از توزیع‌کنندگان عمده و خرد اچ‌تی‌سی، در این مراسم همچنین مدیران و همکاران سه نماینده اصلی توزیع اچ‌تی‌سی یعنی آرمان همراه آرین، پارس مایکروتل و یاس هم حاضر بودند. نیکیتاس گلیکاس گفت:

    گوشی اچ‌تی‌سی وان(M8)دستاوردی جدید در طراحی و فناوری است که باور داریم به سرعت جای خود را در میان کاربران فناوری‌دوست ایرانی باز خواهد کرد.

مراسم در نهایت به مناسبت حمایت رسمی اچ‌تی‌سی از لیگ قهرمانان اروپا و جام یوفا به پخش زنده بازی اتلتیکو مادرید و چلسی در نیمه‌نهایی مسابقات اخیر در سالن همان سینما ختم شد ولی پیش از آن دو نفر از هنرمندان شاخص سینمایی ایران نیز از دو منظر متفاوت به اعلام دیدگاه‌های خود درباره گوشی‌های هوشمند پرداختند.

htc one m8 for retailers in iran

سروش صحت بازیگر، نویسنده و طنزپرداز شناخته‌شده پس از مراسم رونمایی از اچ‌تی‌سی وان(M8) به بیان تاثیر گوشی‌های هوشمند در زندگی روزمره پرداخت و بهرام رادان نیز درباره جریان ثبت و بازنشر «خودنگاره‌ها» (سلفی) متاثر از انقلاب گوشی‌های هوشمند صحبت کرد و در انتها با اشاره به گوشی اچ‌تی‌سی وان(M8) به عنوان بهترین سلفی‌انداز دنیا از خود و همه حضار در سالن سینما یک سلفی به یادگار انداخت.

htc one m8 for retailers in iran

گوشی جدید اچ‌تی‌سی وان(M8) که به تازگی در منطقه خاورمیانه و آفریقا عرضه عمومی شده است، از هفته دوم اردیبهشت در فروشگاه‌های سراسر ایران روانه بازار می‌شود. رنگ‌های ابتدایی این گوشی زیبا خاکستری مفرغین و نقره‌ای یخین است که طی هفته‌های آتی تنوع آن به رنگ طلایی کهربایی هم افزایش خواهد یافت.

درباره HTC

شرکت اچ‌تی‌سی که در سال ۱۹۹۷ تاسیس شده، سازنده بسیاری از ابزارهای همراهی است که توانسته‌اند جوایز متعددی را به خود اختصاص دهند و حرف اول را در صنعت بزنند. این شرکت با قرار دادن مردم در کانون همه محصولات خود مرزهای طراحی و فناوری را گسترش داده و تجربیات خلاق و شخصی‌ای برای مصرف‌کنندگان در سراسر جهان ایجاد کرده است. از جمله خدمات اچ‌تی‌سی می‌توان به گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های مجهز به رابط کاربری HTC Sense® اشاره کرد. این شرکت در بازار سهام تایوان ثبت شده است. (TWSE: 2498) برای اطلاعات بیشتر لطفا به این آدرس مراجعه کنید: ‌



سعید سیار بازدید : 12 شنبه 13 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
 
 
 
 
 
 
 
 

 

گرفتن این عکس‌ها به نظر ساده می‌آید.اما دیمیتری کریستوپرودوف و نیکولای رایکوف که این عکس را گرفته‌اند برای این کار مقدار زیادی انرژی و هزینه صرف کرده‌اند.آنها این ایده را داشتند که از خودرویی که روی یخ متوقف شده است و نور از پایین سطح یک متری یخ خودرو و محیط را روشن می‌کند، عکس بگیرند.


طبعا مشکل نخست پیدا کردن یک منبع روشنایی قوی بود که بتواند در زیر آب هم مورد استفاده قرار بگیرد و شرایط را تاب بیاورد. این دو عکاس با کمی گوگل کردن، منبع روشنایی مورد نیاز را پیدا کردند.

مشکل بعدی سوراخ کردن سطح یخ بود که این کار هم با قرض گرفتن یک مته از روستای مجاور ممکن شد، اما در حین کار این دو متوجه شدند که پهنای حفره ایجاد شده، به اندازه کافی نیست، به همین خاطر از سرنشینان قایق ماهیگیری که در همان حوالی بود، کمک گرفتند تا پهنای حفره ایجاد شده را بیشتر کنند.





سعید سیار بازدید : 8 شنبه 13 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

معرفی و مقایسه بهترین گوشی های اندرویدی بازار / فوریه 2014

فناوری اطلاعات > سخت افزار - بهترین گوشی های هوشمند مجهز به اندروید را در فوریه 2014 با هم مرور می کنیم.
 

 

(نویسنده زد دی نت معتقد است بهترین نکسوس5 بوده و اگر برای استفاده به صورت BYOD می خواهید گوشی بخرید، روی گلکسی اس 4 سرمایه گذاری کنید.)

 

1-      گلکسی نوت 3

نوت 3 فبلتی است که با قلم دیجیتال اش توانسته محبوب شود.تنها چیزی که ممکن است دل شمار را بزند، احساس پلاستیکی بودن آن است که با  پوست چرمی می توان این احساس را تغییر داد.

مشخصات دستگاه به شرح زیر است:

اندروید جلی یبین 4.3/ چهار هسته ای اسنپ دراگون 800 با سرعت 2.3 گیگاهرتز/ نمایشگر 5.7 اینچی 1920 در 1080 پیکسل / 388ppi/ 32 گیگ حافظه داخلی / 3 گیگ رم / قلم دیجیتال/ دوربین اصلی 13 مگاپیکسل و دوربین دوم 2 مگاپیکسل/ پشتیبانی نسل چهارم شبکه موبایل LTE/ اتصالات NFC / اسلات برای اضافه کردن حافظه

 

2-      اچ تی سی وان

اگر علاقمند به تجربه کردن اندروید به صورت ملموس هستید اچ تی سی وان را از دست ندهید. با گلکسی اس 4 خیلی فرق ندارد.پردازنده کوآلکوم اسنپ دراگون 600 دارند ، دو گیگ رم دارند، نمایشگر 1080 دارند، اما فرق عمده آلومینیومی بودن اچ تی سی وان و پلاستیکی بودن اس 4است و نیز وجود Sense  در اچ تی سی وان است که آن را منحصربفرد کرده است.

مشخصات اچ تی سی وان در یک نگاه: اندروید جلی بین با رابط کاربری Sense / پردازنده کوآلکوم اسنپ دراگون 600 با سرعت 1.7 گیگاهرتز/ نمایشگر سوپر ال سی دی 4.7 اینچی/ 468ppi (بالاتر از نوت 3) / دوربین ضعیف 4 مگاپیکسلی و دوربین 2.1 مگاپیکسلی جلو / حافظه 32 گیگ 

 

 

3-      گلکسی اس 4

یکی از بهترین های اندرویدی در حال حاضر بازار که پردازنده خوب داشته، باطری قابل تعویض دارد و از آن به جای ریموت کنترل  می توان استفاده کرد.البته بدنه پلاستیکی دارد.

مشخصات عمومی دستگاه به شرح زیر است: جلی بین اندروید 4.2.2 / 4 هسته ای اسنپ دراگون 1.9 گیگاهرتزی و یا 8 هسته ای 1.6 گیگاهرتزی / نمایشگر 5 اینچی super AMOLED/ 441ppi/ دوربین 13 مگاپیکسلی و 2 مگاپیکسلی جلو / حافظه داخلی 16،32؛64 گیگ / اسلات برای اضافه کردن حافظه

 

4-      سونی اکسپریا زد اولترا

گوشی هوشمند جدید در لیست بهترین ها!

شفافیت نمایشگر و کیفیت تصویری معرکه است و بی همتا!

دوربین 13 مگاپیکسلی آن ویدئو ها را به صورت HDR ضبط و پخش می کند و کاربرانی که علاقمند به داشتن ویدئوی با کیفیت از طریق موبایل هستند، این گوشی پیشنهاد می شود.

البته فراموش نشود که تا یک متر زیر آب به مدت 30 دقیقه هیچ اتفاقی برایش نمی افتد و ضد آب ساخته شده است.

سایر مشخصات گوشی به شرح زیر است:

اندروید جلی بین 4.2/ پردازنده اسنپ دراگون 800 چهار هسته ای با سرعت 2.2 گیگاهرتز/ نمایشگر 6.4 اینچ با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل که موتور براویا موبایل 2 روی آن نصب شده / 342ppi/ حافظه داخلی 16 گیگ / سازگار با ساعت هوشمند سونی / اسلات برای اضافه کردن حافظه

 

5-      موتو ایکس موتورولا

معماری پردازنده ها روی موتو ایکس با همه گوشی های موبایل فرق می کند. معمولا گوشی ها یک تراشه داشته که چند هسته روی آن تعریف شده است اما موتو ایکس 4 تراشه داشته که جمعه 8 هسته را در بر می گیرد و هر کدام کاری خاص تعریف شد را انجام می دهند. این کار باعث قدرتمند شدن گوشی شده است که آن را از سایر گوشی های موجود در بازار متمایز ساخته است. هم سرعت و عملکرد گوشی بالا رفته و هم عمر گوشی را بالا برده است.

سایر مشخصات فنی دستگاه به شرح زیر است: اندروید جلی بین 4.2/ سیستم پردازنده x8 موتورولا که شامل دو هسته ای اسنپ دراگون 400 با سرعت 1.7 گیگاهرتز، جی پی یوی آدرنو 320، دو پردازنده کم مصرف برای زبان و محاسبات موضوعی بکار گرفته می شوند / نمایشگر 4.7 اینچی super AMOLED با کیفیت 720p و اچ دی/ دوربین 10 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی و دوربین 2 مگاپیکسلی / حافظه داخلی 16 و 32 گیگ/ شارژ بی سیم/ اتصالات NFC

 

6-      گلکسی مگا

فبلت 6.3 اینچی سامسونگ که مانند تبلت از آن استفاده می شود.

مشخصات فنی دستگاه به شرح زیر است:

جلی بین 4.2.2 / پردازنده چهار هسته ای 1.7 گیگاهرتزی / نمایشگر 6.3 اینچی 1280 در 720 پیکسل / دوربین 8 مگاپیکسل و 1.9 مگاپیکسل/ حافظه داخلی 16 گیگ / باطری قابل تعویض 3200mAh/ اسلات برای اضافه کردن حافظه/ NFC

 

7-      ال جی جی 2

یک فبلت متفاوت و مقاوم!

مشخصات فنی به شرح زیر است:

اندروید جلی بین 4.2.2/ پردازنده اسنپ دراگون 800 چهار هسته ای 2.26 گیگاهرتزی/ نمایشگر 5.2 اینچی فول اچ دی 1080 / 423ppi/ دوربین 13 مگاپیکسل و دوربین جلوی 2.1 مگاپیکسلی / حافظه 16 و 32 گیگی

 

8-      نکسوس 5

بهترین و بهینه ترین اندروید را روی این گوشی که مخصوص گوگل است، مشاهده می کنید. اندروید کیت کت 4.4 روی ان نصب شده تا گوگل گوشی خود را با سرعت و عملکرد بالا بدست کاربران برساند. سخت جان بودن گوشی و عمر بالا دو ویژگی این گوشی منحصربفرد است.

سایر مشخصات فنی دستگاه به شرح زیر است:

اندروید 4.4 کیت کت / پردازنده 2.23 گیگاهرتزی چهار هسته ای اسنپ دراگون 800 / نمایشگر 4.9 اینچی 1920 در 1080 پیکسل/ 445ppi / دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی و دوربین 1.3 مگاپیکسلی / حافظه داخلی 16 و 32 گیگی/ اسلات برای اضافه کردن حافظه ندارد (بهتر است 32 گیگی آن را بخرید)

 

مقایسه نهایی:

 

هر کدام از گوشی های معرفی شده یک ویژگی خاص دارند، مثلا کاربرانی که دنبال اندروید خالص با عملکرد بالا می گردند، نکسوس5 و موتو ایکس پیشنهاد می شود.اچ تی سی هم اندروید را به راحتی اجرا می کند.
موتو ایکس معماری پردازنده متفاوت از سایرین دارد که عملکرد گوشی را هنگام استفاده از اپ های مختلف بالا برده است.
شفافیت تصویری و ویدئوی با کیفیت بالا می خواهید به سراغ اکسپریا بروید که بهترین است.
دنبال قلم دیجیتال هستید که برای راحتی کار با اپ ها و نوشتن ایجاد شده به سراغ نوت 3 بروید.
یک فبلت شیک و در عین حال کارا می خواهید به سراغ ال جی جی 2 بروید.
یک گوشی زیبا و در عین حال فلزی در بین اندرویدی ها می خواهید که عملکرد بالایی نیز دارد به سراغ اچ تی سی بروید.

محمد حسین کرم سیچانی بازدید : 10 شنبه 13 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
 

 

پاستیل 13 کیلویی هستن ایشون !  ^.^

پاستیل 13 کیلویی

زرافه بدبخت از خیلی از تفریحات محرومه :))

زرافه بدبخت !

هیچکی منو دوس نداره :((

هیچکی منو دوس نداره !

دارن چینی بازی در میارن :))

از فردا تو ایران مد میشه !

چینی بازی !

دقت کردین بی دست و پا ترین حیوانات مارِ

اونوقت همه ازش میترسن !

عکس خنده دار

داداش رفت که رفت ، به درک

بهش فک نکن

رفت که رفت .... به درک !

کلوز آپی آشنا از اکثر دانشجویان محترم !

تصاویر طنز و خنده دار

به خدا من نمیخواستم بزنم تو چشش !

خودش ثورتشو آورد جلو :(

عکس نوشته های طنز و خنده دار

یه صلوات نثار روحش کنین :|

یکم دقت کنید متوجه مشید چرا ! احمق :))

عکس جالب

ابزار خودکشی حلزونام دمه دسته !

خودکشی حلزون

وانتافه :))

وانتافه

بزن قدش !

کوسه و غواص

ما اصلا برای هم ساخته نشدیم !

عکس نوشته های طنز و خنده دار

آقا این پول منو بدید لطفا ! :|

تصویر جالی از حیوانات

یکی از معضلات کلیپس ! :))

کلیپس خنده دار

اینجاست که شاعر میگه :

در حسرت آغوش تو هستم ، بغلم کن !

از عطر بر و روی تو مستم ، بغلم کن !

کی گفته که قراره دور از تو بمونم !

من با احدی عهدنبستم ، بغلم کن !

عکس طنز

خدا رحمتش کنه … !

عکس های خنده دار جدید

یَک چینیِ به غایت احمق (از دید پسرا)
9999 گل رز قرمز را برا دوختن لباس
دوست دخترش(خدا شانس بده از دید دخترا) تهیه کرد !
درفرهنگشون عدد 9 به معنی شایسته برای همیشه ست !

عکس نوشته های طنز و خنده دار

عاشقانه های کارمند و حقوق ! :))
 

عاشقانه های کارمند و حقوق

شکار لحظه ها !

شکار صحنه

کیا این صحنه براشون آشناست !؟ :))

عکس نوشته های طنز و خنده دار

آرایشگاه گریه ها ! :))

آرایشگاه گربه ها

میدونم طلاق سخته مرد …

ولی ظرف ماهی من خود به خود پر نمیشه !

عکس نامه طنز و خنده دار

توی روسیه به ازای هر 50 بشین پاشو یه بلیط رایگان میدن !

یه لحظه فک کن این دستگاه توی ایران باشه !

عکس نوشته های طنز و خنده دار

تصویر کاملا گویاست !

khandedar

ینی معنی و مفهوم مجسمه رو عوض کرد با این حرکت :))

عکس نوشته های طنز و خنده دار

همینجوری ، یهویی !

عکس نوشته های طنز و خنده دار

آخییی !

کفش تق تقی مرغی !

کفش تق تقی مرغی

عکس بدون گریم چارلی چاپلین

عکس بدون گریم چارلی چاپلین

این گربهه کدوم گوری رفت !؟

عکس نوشته های طنز و خنده دار

این VS اون !

جنگ پلنگ ها

طرح  چاپ فحش و دری وری جهت کاهش مصرف سیگار

مرحله بعدش دیگه خیلی بد میشه !

نکش آقا نکش

عکس نوشته های طنز و خنده دار

بذار جشتو ماچ کنم عزیزم !

عکس نوشته های طنز و خنده دار

تله موش  و تله انسان ! :))

  تله موش ، تله انسان

این سوال پیش میاد که دمپایی رو به دوچرخه قفل کرده

یا دوچرخه رو به دمپایی !؟ O.o

عکس نوشته های طنز و خنده دار

یزید در حال چک کردن اس ام اس !

یزید

شرح در عکس :))

شرح در عکس

کی ادعای شاخ بودنش میشد !؟

کی ادعای شاخ بودنش میشد !؟

ینی عالیه این عکس :))

وقتی مریخی ها پرچم آمریکا رو میبینن !

تعداد صفحات : 28

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 322
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 47
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 55
  • بازدید ماه : 79
  • بازدید سال : 612
  • بازدید کلی : 12,491